Klacht ANWB: Opzegtermijn

rlogeman

De opzeg/wijzigingstermijn bij de ANWB betreffende een wijziging van mijn lidmaatschap is bijzonder lang.
Bij het wijzigen van mijn Wegenwacht lidmaatschap van Europees naar Nederland wordt de wijziging pas op 01-01-2016 van kracht.
Blijkbaar staat er op de achterkant van het lidmaatschap pasje dat er voor 15 november moet worden opgezegd/gewijzigd. Bij mijn weten is dit tegen de regels in en moet je een maand van te voren kunnen wijzigen/opzeggen.
Na telefonisch contact blijft de ANWB vast houden aan die 15 november en kan mijn beoogde wijziging niet eerder in gaan dan 01-01-2016. Ik betaal dus geheel 2015 voor iets wat ik niet meer wil! Sinds 1983 ben ik lid bij de ANWB, heb een platina kaart en krijg desalniettemin geen medewerking cq service. Dit stemt mij bijzonder droevig!

Aanpassing lidmaatschap Wegenwacht per 01-01-2015.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

rlogeman
    Geen enkele reactie van de ANWB op mijn klacht. Gewoon het abonnement laten doorlopen tot eind 2015 ipv het per 1/1/2015 te beëindigen. Ben daar uitermate ontstemd over! Immers ik betaal nu voor iets wat ik niet gebruik. Zeer klantonvriendelijke houding!

rlogeman

Ook een klacht indienen over ANWB?