Klacht ANWB: Overdracht incassobureau zonder 1e bericht.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 437696
Gebruiker
Nietbest!
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Herinnering ontvangen van ANWB pechhulp i.v.m. betalen factuur lidmaatschap. Echter 1e brief hebben wij nooit ontvangen. 2e factuur van € 101,50 wel betaald, maar toch TKB zijn erg snel ingeschakeld. Betaling was eerder weg dan het bericht van TKB binnenkwam, maar mocht niet baten. Extra kosten zijn berekend van bijna € 49,-. Deze zal door ons niet worden betaald. Mij werd medegedeeld dat ik geen aanspraak kan maken op de pechhulp van de ANWB mits ik de incassokosten heb betaald. Al 28 jaar lid van ANWB, maar trouwe klanten worden doodleuk zonder kennisgeving vooraf overgedragen aan TKB. Komt nog bij dat er geen hulp is geboden in 2008 toen wij met pech aan de kant van de weg stonden. Reden, de pas stond op mijn naam, maar ik was op dat moment niet de bestuurder. Ik zat overigens wel in de auto maar werd met mijn eigen auto uit het ziekenhuis opgehaald. Hele tijd geleden, maar nu het moment om oude koeien uit de sloot te halen. Verontschuldigingen zijn nooit gemaakt en zeker geen compensatie aangeboden. Helaas lees ik steeds meer van dit soort verhalen waarvan ik zeker weet dat ANWB deze ook leest, maar er blijkbaar niets mee doet.

De oplossing

Kwijtschelding incassokosten, verbetering klantenservice!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nietbest!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen aangeboden oplossing. ANWB reageert gewoon niet. Ook niet via het klachtenformulier. Men kan enkel via het TKB communiceren, maar deze komt enkel met nog meer dreigementen. Het is werkelijk te gek voor woorden dat deze grote organisatie gewoonweg zijn verantwoordelijkheid niet accepteert.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen