Klacht ANWB: premie resitutie inboedel verzekering

Klachtnummer
# 125183
Gebruiker
Ad
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De ANWB heeft de restitutie van mijn premie inboedelverzekering naar een verkeerde bank overgemaakt en weigert nu mijn geld terug te betalen. De fout is door de ANWB gemaakt zelf heb ik al sinds jaar en dag dezelfde rekening vanwaar zij altijd de premies hebben ontvangen. Ik heb ze diverse keren gebeld, email sommatie gestuurd het geld terug te betalen wat ze onrechtmatig vasthouden. Ze zijn verantwoordelijk voor hun eigen handelen en verhalen dit nu op mij. Dit duurt al meer dan 4 weken. Het gaat om een aanzienlijk bedrag voor mij. De ANWB claimt gerechtigd te zijn dit bedrag pas aan mij te storten als zij hun eigen fout hebben hersteld.

De oplossing

per direct het geld waar ik recht heb op mijn bankrekening storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen