Klacht ANWB: Schriftelijk in oktober abonnement gewijzigd maar in december toch volledige contributie afgeschreven!

Klachtnummer
# 45478
Gebruiker
Sorana
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte,

In oktober heb ik in een brief te kennen gegeven dat ik en mijn echtgenoot uit elkaar zijn. Ook verblijft hij niet meer op mijn adres. Hij heeft al ruim 1,5 jaar geen auto tot zijn beschikking.
Tot mijn verbazing werd er in december het hele bedrag toch van mijn rekening afgeschreven!
Ik heb hierover gebeld en ik kreeg te horen dat er geen brief was ontvangen.
Ik vind niet dat er zo met een trouwe klant moet worden omgegaan.

De oplossing

Ik wil dat er gehoor gegeven wordt aan de brief die ik in oktober verstuurd heb waarin mijn ex zijn lidmaatschap heeft opgezegd, ruim voor 2014!. En dat ik mijn eigen lidmaatschap betaal zonder verhogingen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen