Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht ANWB: Slechte (bijna respectloze) service van de ANWB winkel in Zoetermeer
Details
Klacht
Slechte (telefonische) service met betrekking tot mijn verzoek tot toesturen van een (gratis) ANWB-wegenkaart van een deel van Europa. Ik heb gebeld en aangegeven heel slecht ter been te zijn (officiële invalidenkaart van de gemeente Zoetermeer) en moeilijk naar de ANWB-winkel in Zoetermeer te kunnen komen en bovendien afgelopen jaar heb ik de gevraagde kaart wel per post mogen ontvangen. Mij werd gezegd om op de invalidenparkeerplaats op de Markt te parkeren, dan was het vlakbij, waarbij vergeten werd dat de straat daar schuin omhoog loopt. Dan moest ik maar een andere parkeerplaats zoeken zodat ik dan "plat" kon lopen. En.... als ik vorige jaar al een kaart gekregen had, kon ik die toch nog eens gebruiken......gistermiddag een jonge man aan de lijn gehad die meldde dat opsturen tegen de regels was maar dat hij het zou voorleggen aan zijn supervisor, hij kon niets beloven, maar de toon van het gesprek was dusdanig dat ik koel maar beleefd hem verder een aangename dag toewenste, en ik heb opgehangen. Na een kwartiertje belde hij terug met excuses dat het gesprek zo verlopen was, maar dat deze excuses niet inhielden dat hij mij de kaart zou sturen.... Vandaag ben ik teruggebeld door een jonge dame, blijkbaar de supervisor, dat ze niets konden sturen.... letterlijke woorden: " het gaat om de kosten , ik kan het niet doen!!!!!!" Ik heb toen maar niet meer aangeboden om de postzegel te betalen..!Is dit nu de manier waarop de ANWB zijn langjarige leden denkt te moeten behandelen???? Ik word dit jaar 79 en ben al meer dan 50 jaar ANWB/Wegenwacht lid (en dat hebben ze moeten zien net als ze mijn telefoonnummer hadden gezien....
Gewenste oplossing
Erkenning van de slechte en starre "service", in de hoop dat ik de enige ben en blijf die zo behandeld wordt/is.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.