Klacht ANWB: Slechte service.

Williamsperenlaan 10
Vleuten 3452 dj opzegging lidmaatschap anwb service.

Ik ben zeer ontevreden over jullie service ik heb meerdere malen in
2013 aangegeven mijn lidmaatschap te beëindigen en ik krijg alsnog de factuur binnen van jullie voor 2014 en moet deze alsnog betalen terwijl ik een paar keer voor de eindatum opzegging meerdere keren contact heb gehad met jullie service desk om dit te beëindigen omdat ik al lang geen auto meer rijd en dit dan in het systeem zouden zetten en dit allemaal voor elkaar komt. Dit was niet het geval en vandaag de dag nog niet afgemeld en nergens in het systeem te vinden dat ik gebeld had . Dat noem ik een slechte zaak en zeer klant onvriendelijk want ik sta nergens en kan alsnog betalen voor iets waar ik geen auto meer voor heb. Door fouten van jullie service desk kan ik weer betalen .dus weer bij deze WIL IK MIJN LIDMAATSCHAP OPZEGGEN PER 14-01-2014 met de gegevens die bovenaan bekend staan in jullie systeem.

Oplossing zou zijn dit niet te hoeven betalen van dit jaar en lidmaatschap bij deze meteen beëindigen .

S.H.R van maurik

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!