Klacht ANWB: Sprekend in standaard zinnen, niet luisterend wat er gevraagd (en gezegd) wordt erg frustrerend.

Klachtnummer
# 422374
Gebruiker
Maria
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het telefonisch contact wordt er niet geluisterd. De werknemer vertelt alleen maar haar standaard tekst en blijft door praten. Erg frustrerend.

De oplossing

Klantvriendelijk werken en luisteren wat de vraag is. Niet zelf gaan invullen. Voorkomt een hoop frustratie en mogelijk overstappen naar een andere verzekering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen