Klacht ANWB: steun weigeren

Klachtnummer
# 126693
Gebruiker
peter
Datum
0 reacties

Details

Klacht

30 juni zouden we vliegen met vueling naar rome(BA8092). we zijn niet geinformeerd door vueling/aitrade anwb over het niet door gaan van de vlucht. daardoor was het voor mij niet mogelijk een redelijk alternatief te zoeken. ik heb een duurdere vlucht moeten kopen omdat airtrade mij de keuze bood tussen volgende week of met klm 30.06.15 fors duurder vliegen. omdat ik hotels, cruise en trein (totaal ca €2000)had geboekt was er een dwangpositie voor mij ontstaan. de claim heb ik bij vueling/britisch airways, airtrade en anwb neergelegd. mijn claim is voor het bedrag met vueling overeengekomen vervoert te worden en de meerprijs door klm berekend vergoed te krijgen. Ik ben lid van de ANWB en koop tickets bij een bedrijf wat schermt met het logo van de ANWB. Op het moment dat er problemen zijn geeft ANWB niet thuis en zegt er niets mee te maken te hebben.

Gewenste oplossing

dat de anwb als consumentenorganisatie zorgt voor een coulante oplossing en compensatie .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen