Klacht ANWB: Telefonische verzoek om vervanging van een verloren cadeaupas werd afgewezen

Y.E. Kruk-Scheps

Hoogachtend, Y.E.Kruk-Scheps

Mijn geactiveerde cadeaupas van 20 euro t.g.v. 50 jarig lidm.schap zat in gestolen (gerolde)portemonnee. Telefonisch verzocht om vervanging. Zou hierover worden teruggebeld, hetgeen niet is gebeurd. Zelf weer gebeld op 2 augustus. Na overleg met achterban zei de telefoniste dat " helaas aan mijn verzoek niet kon worden voldaan, omdat alles geautomatiseerd werd" en "men daar geen invloed op had". Dit vind ik een erg onbevredigend antwoord, een dooddoener. Ik voel me dan ook met een kluitje in het riet gestuurd. Ook vind ik dit een slechte service, de ANWB onwaardig! ! Het zou de ANWB sieren om op passende wijze te reageren op mijn klacht en alsnog aan mijn verzoek te voldoen. Hoogachtend, Y.E.Kruk-Scheps eschrijf hier de gewenste oplossing...

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?