Klacht ANWB: Telefonische verzoek om vervanging van een verloren cadeaupas werd afgewezen

Klachtnummer
# 9141
Gebruiker
Y.E. Kruk-Scheps
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn geactiveerde cadeaupas van 20 euro t.g.v. 50 jarig lidm.schap zat in gestolen (gerolde)portemonnee. Telefonisch verzocht om vervanging. Zou hierover worden teruggebeld, hetgeen niet is gebeurd. Zelf weer gebeld op 2 augustus. Na overleg met achterban zei de telefoniste dat " helaas aan mijn verzoek niet kon worden voldaan, omdat alles geautomatiseerd werd" en "men daar geen invloed op had". Dit vind ik een erg onbevredigend antwoord, een dooddoener. Ik voel me dan ook met een kluitje in het riet gestuurd. Ook vind ik dit een slechte service, de ANWB onwaardig! ! Het zou de ANWB sieren om op passende wijze te reageren op mijn klacht en alsnog aan mijn verzoek te voldoen.
Hoogachtend, Y.E.Kruk-Scheps

Gewenste oplossing

Mijn geactiveerde cadeaupas van 20 euro t.g.v. 50 jarig lidm.schap zat in gestolen (gerolde)portemonnee. Telefonisch verzocht om vervanging. Zou hierover worden teruggebeld, hetgeen niet is gebeurd. Zelf weer gebeld op 2 augustus. Na overleg met achterban zei de telefoniste dat " helaas aan mijn verzoek niet kon worden voldaan, omdat alles geautomatiseerd werd" en "men daar geen invloed op had". Dit vind ik een erg onbevredigend antwoord, een dooddoener. Ik voel me dan ook met een kluitje in het riet gestuurd. Ook vind ik dit een slechte service, de ANWB onwaardig! ! Het zou de ANWB sieren om op passende wijze te reageren op mijn klacht en alsnog aan mijn verzoek te voldoen. Hoogachtend, Y.E.Kruk-Scheps eschrijf hier de gewenste oplossing...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen