Klacht ANWB: Tevergeefs gewacht op hulp

Marian

23-8-2016: gestrand in bos, mocht niet rijden, pols in gips. Geen snelle hulp privé beschikbaar. Auto stond op risicoplek: brandstichting. Ben mantelzorger voor man met hersenletsel, hij was alleen thuis, kan voor een paar uur.
14:11 uur alarmdienst ANWB gebeld: ik heb recht op vervangend chauffeur, wordt gestuurd.
16:36 uur: Nogmaals gebeld, want ik wacht nog steeds, heb steeds telefonisch contact met mijn man om hem gerust te stellen.
17:44 uur weer ANWB gebeld, mijn man in paniek, ik ook, accu telefoon bijna leeg, warme dag, niet gedronken sinds 10 uur. Paniek werd begrepen: er komt iemand.
17:49 uur aangebeld bij huis in de buurt, glaasje water gevraagd, mensen zagen mijn paniek, mocht in voortuin zitten, zicht op auto en hulp die komt.
18.30 uur: zit nog op bankje, de bewoners brengen mij en auto naar huis.
19:04: ik ben thuis, bel ANWB om mijn melding te annuleren, medewerker schrok toen ze de gesprekken terug las. Er was nog steeds niemand gekomen.

Op 24 -8-16 heb ik een klacht ingediend bij de ANWB. reactie duurt ongeveer 10 werkdagen. Niets gehoord.
Dat vind ik zeer kwalijk. Ik verwacht een gebaar! MINSTENS een excuus, ook naar mijn man.
Vervangend chauffeur wordt uitbesteed, begrijp ik, maar de melding komt bij ANWB binnen, ik stel hun verantwoordelijk voor goede afhandeling: volg de melding en controleer juiste afhandeling! Houd vinger aan de pols! In mijn geval: gebroken pols.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?