Klacht ANWB: traag met terugbetalen te veel geïncasseerde abonnementsgelden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 153122
Gebruiker
Harrold
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 27/10/15 is er ten onrechte 37 euro geïncasseerd. Anwb beloofde in mail van 04/01/16 om dit binnen 3 weken op mijn rekening te storten. Nu 2 week later nog geen cent gezien, en als reactie op mails, alleen de automatische ontvangst reactie.

De oplossing

37 euro terug op mijn rekening en een excuus. Verder houden aan je belofte.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Harrold
    Datum
    Uiteindelijk na vele, vele mails en telefoontjes, mijn geld terug gestort gekregen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Harrold
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen