Klacht ANWB: VERKEERD INGELICHT DOOR DE ANWB

Klachtnummer
# 199484
Gebruiker
Sonya
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Wij zijn al jaren lid van de ANWB. Altijd netjes betaald.
Ik dacht laat ik eens bellen met de ANWB over onze lidmaatschap. Wij hebben een eenmanszaak. Ik vertelde dat tegen de medewerker.
Ooh zegt ze als je pech krijgt en de ANWB komt en ziet dat het een werk bus is wordt u niet geholpen.Ik was verbaasd wat bleek onze Lidmaatschap paste niet bij ons.Dus daar hebben we jaren lang voor niks betaald.We hebben uiteindelijk de lidmaatschap om gezet.We zijn verkeerd ingelicht door de ANWB.Waar we absoluut niet blij mee zijn.Al die jaren hebben we dus voor niks betaald.Ik verwacht van de ANWB een coulance regeling.Ons Oude Lidmaatschapsnummer 253259479. Ons nieuwe lidmaatschapsnummer 512605092.
ANW WEIGERT OM ONS TE HELPEN DAN MAAR OP DEZE MANIER

De oplossing

VOOR DIE JAREN WIJ VOOR NIKS HEBBEN BETAALD DAAR VAN ZEKER EEN GEDEELTE TERUG

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen