Klacht ANWB: Vordering ANWB ondanks opzegging , met incasso kosten

Klachtnummer
# 105001
Gebruiker
E.K.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar in mei heb ik voor een vakantie in het buitenland een reis / auto verzekering afgesloten bij het ANWB. Omdat ik wist hier geen gebruik van meer te gaan maken heb ik ook vorig jaar in het 4e kwartaal een opzegbrief verzonden naar het ANWB.
Sinds juli 2015 ben ik verhuisd en tot vorige week nooit meer iets gehoord van het ANWB. Vorige week heb ik een mail ontvangen van een incasso bureau, waar ik verzocht wordt om een bedrag van € 194,31 meteen te voldoen, anders worden er stappen ondernomen. Ik heb meteen gereageerd en alles uitgelegd, maar tot op heden zonder succes! Tevens heb ik gevraagd , waarom er nooit iemand een mail heeft verzonden, waar ik klaarblijkelijk op reageer. Ik heb een kopie van de brief van vorig jaar bewaard. Ik voel me machteloos en ongelukkig dat iemand namens zo een grote organisatie druk kan uitoefenen en dreigen.

De oplossing

Gezien het feit dat ik ruim op tijd een opzegging heb verzonden en ik geen gebruik maak van de diensten van het ANWB, en zij mij nooit hebben aangeschreven per mail en het incasso bureau doet het een keer en krijgt meteen antwoord, wil ik niet betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen