Klacht ANWB: Wegenwacht rekent hoog tarief, maar levert geen service.

Dick

Sta langs de kant van de weg; bel de wegenwacht, die komt. Monteur kan het probleem niet ter plekke oplossen. In principe zou de wegenwacht nu moeten aanbieden om de auto te vervoeren naar de dichtstbijzijnde garage (transporthulp), maar de monteur biedt dat helemaal niet aan. "Helaas ik kan niets meer voor u doen, meneer. Normaal zou ik de auto ook willen wegbrengen naar de garage, maar daar hebt u niet het juiste abonnement voor" (ik was ter plekke lid geworden van de wegenwacht). Wel moet ik het volle tarief betalen.

Klacht ingediend bij de ANWB. Ze hebben het nagekeken in het dossier en daar staat doodleuk een aantekening dat ze me wél de transporthulp hebben aangeboden. Dus ik krijg geen compensatie of wat ook. Volgens de ANWB lieg ik gewoon een mooi verhaal bij elkaar, alleen om wat korting te krijgen. Thanks for nothing, ANWB!

korting

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?