Klacht ANWB: Zeer beroerde service, klant moet ANWB zeggen wat ze moeten doen

Marco van Rattingen

Op 16 juli, op weg naar ons vakantieadres, panne gekregen met de auto. Gemeld bij ANWB om 15:21 met de melding dat we 10 honden in de auto hebben . 16:50 kapotte turbo vastgesteld. 17:05 ANWB gebeld om status te melden [afslepen] en gevraagd om vervangend vervoer. Om 20:00 weer gebeld met ANWB [ondertussen al naar dichtstbijzijnde dealer vervoerd]: ANWB heeft helemaal niks ondernomen. Om 21:48 telefoon van ANWB: we vinden geen vervangend vervoer en we kunnen ook geen hotel vinden waar u in kunt.
Eigenaar vakantiepark is ons komen helpen, zodat we toch op onze bestemming aankwamen. De hele week bellen met ANWB [meermaals per dag] en hun vertellen wat ze moeten doen. Op 23 juli stond het vervangend vervoer bij de dealer waar onze auto heen gesleept was en niet op vakantie adres. ANWB hun commentaar was: u mag blij zijn dat er vervangend vervoer is.
Vakantie verknald.
Kampioen jul/aug 2016, pag 5, quote hoofddirecteur: "als u op vakantie gaat, zijn wij op volle sterkte".

Ik eis een schadevergoeding van de ANWB. Niet alleen gaan jullie de kosten vergoeden die het vakantiepark mij in rekening heeft gebracht voor het ophalen zaterdagavond 16 juli (waarvoor ik ook al de bevestiging van één van uw medewerkers heb gekregen), ook wil ik de kosten van mijn week verblijf in het vakantiepark vergoed zien, zodat ik later dit jaar deze week nog eens kan overdoen daar, met al mijn honden, zonder al die sores van de ANWB aan mijn hoofd. Dat vind ik toch wel het minste dat de ANWB voor mij, na 25 jaar lidmaatschap, kan betekenen.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?