Klacht ANWB: Zij willen dat ik voor woonplaatsservice gaan betalen terwijl ik hier nooit om hebt gevraagd.

V

Op 8-01-2014 en 17-01-2014 kreeg ik herrinneringsfactuur van ANWB van wij probeerden bedrag van je bankrekeningnummer af te halen maar is gelukt wil u het zsm betalen. Ten eerste ik heb NOOIT TOESTEMMING gegeven dat ze dat mogen doen!
Ten tweede ik heb nooit om woonplaat service gevraagd. Ik kreeg ooit een brief van ANWB je krijgt woonplaats service gratis er staat er ook niet bij dat je na bepaalde periode hiervoor moet betalen. Hierover heb ik telefonisch (meerdere keren) en via mail klacht ingediend en vroeg om bewijs dat ik toestemming heb gegeven voor automatische afschrijving en dat ik woonplaats service heb gevraagd. Als reactie heb ik gekregen er zijn geen bewijzen dat u erom heeft gevraagd, maar beweren nog steeds dat ik erom heb gevraagd heb dus ik moet gewoon betalen en verder kunnen ze mij niet helpen. Er word 2 jaargang iemand anders reknr. het abbon. afgehaald, terwijl het niet demijne is.

Ik wil dat ze het woonplaatsservice weg halen. Doordat de ANWB mij op niet normale manier heeft behandelt wil ik ook van mij contract af. Ik vind het asociaal van medewerker op hoge toon zegt we kunnen je niet helpen , niemand kan je helpen je moet betalen.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?