Klacht Anyfix: MacBook Pro gesloopt

Lonneke

Het scherm van mijn macbook was gebroken, dus ik bracht het naar Anyfix voor reparatie. Er stonden 3 dagen voor en de prijs zou uitkomen op 120 euro. Na twee weken niks anders gehoord te hebben dan het antwoord apparaat van anyfix, was ik ernaartoe gegaan. Ze beweerden dat er meer kapot was dan alleen het glas. De macbook ging niet meer aan, terwijl hij het nog voor 100% deed toen ik hem daar achterliet. Dit wilden ze zo snel mogelijk voor mij oplossen. Ik wilde dit in de eerste instantie al niet, maar toch heb ik toen maar zwart op wit laten zetten dat ze maximaal een week kregen hiervoor. Over extra kosten wilden ze echter niet praten. Ik heb het meer dan 10 keer gevraagd, maar daar wilden ze niks over loslaten. Later werd ik gebeld door hun met de mededeling dat het moederbord kapot zou zijn.
Er staat op internet een recensie van iemand met PRECIES hetzelfde verhaal. Hij had zijn macbook door de apple store laten nakijken en zij zeiden dat er niks mis was met het moederbord.

De afspraak was:
Glas repareren binnen 3 dagen tijd en dan naar mij thuis opsturen.

Situatie nu:
Glas is gerepareerd. We zijn een maand verder. De laptop wil niet aangaan en ze beweren dat het moederbord kapot is wat ik zeer betwijfel.

Ik ben de afgelopen maand erg belemmerd met mijn studie aangezien ik mijn laptop daar hard voor nodig heb. Ik weet 100% zeker dat mijn laptop het nog uitstekend deed toen ik hem bij Anyfix achterliet. Dat in combinatie met een zelfde verhaal over Anyfix van iemand anders, voel ik mij ontzettend opgelicht!

Mijn oplossing:
Ik wens mijn laptop mee te nemen naar de apple store en daar de reparatie voort te zetten. Hier komen uiteraard extra kosten bij kijken waar ik Anyfix verantwoordelijk voor stel.
Ik wens niks te hoeven betalen aan Anyfix, en zodoende zal ik zelf opdraaien voor de overige kosten van de apple store.

Anyfix
    Beste mevrouw van de Weijer,
    Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.
    Wij streven er als reparatiebedrijf altijd naar om een zo hoog mogelijk servicelevel te bieden aan elke klant. Wij beseffen ook hoe vervelend het is als een apparaat zoals een laptop, smartphone of tablet stuk gaat.
    Ondanks dat wij ons uiterste best doen voor onze klanten, gebeurd het wel eens dat een klant niet tevreden is over de afhandeling van onze service.
    In meerdere gevallen is het ook zo dat een apparaat (zoals in uw geval de macbook pro) meerdere klachten kan hebben dan waarvoor het bij ons ter reparatie wordt aangeboden. Het kan dat de klant hier niet van op de hoogte is tijdens de inname van een reparatie. Wij treden dan in alle gevallen in overleg met de klant en spreken samen een verdere gang van zaken af.
    Zo is dat ook met u gebeurd. U was een oplossing aangeboden en deze heeft u geaccepteerd.
    Na telefonisch overeenstemming te hebben bereikt, heeft u er zélf voor gekozen deze tussentijds te af te breken.Alsnog blijft onze afspraak met u staan en zijn wij derhalve bereid onder de overeengekomen condities als nog uw macbook pro te repareren.