Klacht Anytech365.com: Geld afhanding gemaakt ouderen

Daphne

Jullie hebben mijn bijna 80 jarige vader een pakket van 1087 euro afgetroggeld. Dat had hij helemaal niet nodig en dat weten jullie. Dit is gewoon misbruik maken van de situatie. Gewoon schande!. Ik ga hier zeker werk van maken.

Kom met een oplossing

Daphne
    Wij hebben helaas nog geen enkele reactie ontvangen van Anytech365. Wel wordt mijn vader op een zeer agresieve manier benaderd!
    Anytech365.com
    Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Het is spijtig te horen dat u het abonnement wilt stopzetten. Wat betreft de terugbetaling, zien wij in het systeem dat het bedrag op 09-12-2019 is gestorneerd. Hiermee zou het betaalde bedrag correct geretourneerd moeten zijn. Mocht dit niet het geval zijn, kunt u contact met ons opnemen.

Wij hebben vorige week geprobeerd contact met u op te nemen op uw mobiele telefoon nummer om het bovenstaande te bevestigen, alleen zonder gehoor. Voor verder contact kunt u ons per email benaderen via support@anytech365.com

AnyTech365 Customer Care Specialist.

Ook een klacht indienen over Anytech365.com?