Opgelost door Anytech365.com: Misleiding

A.W. Ballemaker

Kreeg allarmerend bericht dat mijn computer vergeven was van de virussen,het betreffende bedrijf had een optie voor een aanbieding met een sproeftijd van 3maanden voor een schappelijke prijs,hiervoor heb ik gekozen en er werd een code gestuurd om het. PROGAMMA te activeren. Na dit een aantal malen te hebben ingegeven werd de code niet geaccepteerd ik kon hulp krijgen middels een telefoon nummer een
aardige jongen begon een aangrijpend en vertouwenswekkend verhaal en met een manupulerende ondertoon werd ik verleid om een virusscanner aan te aan te schaffen wat hen is gelukt.

Of een ontbinding van het cotract, of een maandelijks bedrag wat neerkomt op €600:36maanden =+/-€16,70

Anytech365.com
    Beste,

Bedankt voor uw reactie, zoals we zojuist telefonisch met uw zoon hebben besproken, heeft u uw betaling gestorneerd en dit zult u spoedig op uw rekening zien. Uw contract met ons is opgezegd en alles is nu afgerond, dit is ook door uw zoon bevestigd. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht er nog iets zijn waar we u bij kunnen helpen, dan horen we dat graag.

A.W. Ballemaker
Is op een keurige manier afgehandeld, contract ontbonden.

Ook een klacht indienen over Anytech365.com?