Klacht Anytime Fitness: Ik betaal niet voor een faciliteit als ik deze niet krijg.

Lucie02

Op 8 mei 2017 heb ik een lidschapsovereenkomst gesloten voor een jaar miv 1 juni 2017 bij Anytime Fitness in Amby. Ik heb dit gedaan omdat de bedrijfsleider mij aangaf dat er groepslessen in Zumba en Yoga gegeven werden. Nu blijkt echter dat er geen groepslessen in Yoga gegeven worden. Ik heb gezegd dat ik dan de overeenkomst wens te beëindigen, hier was het mij immmers om te doen. Anytime Fitness weigert om de overeenkomst te beëindigen en dreigt mij om mij in gebreke te stellen als ik de contributie niet betaal (voor een jaar!) Dit betekent dat ik contributie moet betalen, terwijl ik de dienst, Yoga, niet geleverd krijg. Dit is niet rechtvaardig! Mijn heeft mij misleid door te stellen dat ik Yoga kon volgen. Ik wens het lidmaatschap te beëindigen miv 1 juli 2017. Dit heb ik ook aan de bedrijfsleider aangegeven op 23 juni 2017, nadat ik op 19 juni 2017 per mail van de bedrijfsleider heb gehoord dat Yoga is geschrapt. Hij geeft nu aan dat in de contributie gewoon moet betalen en dat ik anders in gebreke wordt gesteld.

Beëdiging lidmaatschap en betalingsverplichting miv 1 juli 2017.

Wij vinden dat Anytime Fitness hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lucie02
    Nog steeds geen reactie van Anytime Fitness. Slechte zaak!

Lucie02
Geen reactie van Anytime Fitness!

Ook een klacht indienen over Anytime Fitness?