Opgelost door AO.nl: Wasmachine niet geleverd door onvrede chauffeur,oude machine staat nog boven.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 383820
Gebruiker
Gebruiker1548929369
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij aflevering van mijn nieuwe droger en wasmachine, is alleen mijn droger naar boven getild,daar ik een wenteltrap heb.
De drager vond mijn trap onverantwoord en onveilig.Toen ik een opmerking maakte over zijn eigen onveilige kleding, geen veiligheidsch maar gladde gympen,t shirt en geen handschoenen.Dat vond hij zo een onbeschofte taal dat hij weg is gereden zonder mijn wasmachine uit te laden.
AO bood excuses aan en wil het verhelpen,
maar ik lijd schade, daar ik 2 dagen niet kan wassen (tandartspraktijk) en weer een dag moet vrijhouden, schade 500€.
Hopende op uw bemiddeling.

De oplossing

Zo snel mogelijk de wasmachine en droger plaatsen met verbinding en afvoeren.
Tegemoetkoming in de schade.

1 reactie

  1. Auteur
    AO.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Suze,

    Dank je wel voor je feedback en goed dat je het nogmaals meldt.
    Ook vind ik het fijn dat ik je zojuist heb mogen spreken. Helaas kunnen we niet compenseren voor tijd, wel is het fijn te horen dat we woensdag wél goed bij je hebben kunnen leveren en alles naar wens hebben kunnen doen.

    De feedback die je geeft gaan we verwerken zodat we alles concreet kunnen terugkoppelen naar de betrokken partijen. Ondanks dat het niet goed ging waarderen we het ontzettend dat je hebt willen vertellen hoe het gegaan is, zodat we in de toekomst een dergelijke situatie kunnen voorkomen.

    Nogmaals bedankt voor je bericht en het gesprek, en hopelijk kan je lange tijd plezier hebben van de droger!

    Met vriendelijke groet,
    Roos van AO

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1548929369
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wasmachine en droger zijn nu door ao geplaatst en niet meer door een externe partij. Bijgeleverde scanpart pastte niet, kon eerst niet terug, na bellen weer wel. Wacht nu nog op het geld,wat ze vandaag zouden terugstorten.......
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over AO.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen