Klacht AON: AON verwerkt mijn verhuizing niet, verzekering half haar geleden zonder bericht stop gezet.

Guffo

Ondanks een e-mail naar een door AON zelf opgegeven e-mail adres waarin ik tijdig mijn verhuizing aankondig en twee reminders over dit onderwerp en het verzoek mij een factuur te sturen per post of e-mail is mijn verhuizing nooit verwerkt. AON particulier is in de tussentijd zonder dat er vanaf kon weten overgenomen door SAA en aangezien ik nooit een factuur heb gezien en die dus nooit heb kunnen voldoen is mijn verzekering met terugwerkende kracht stopgezet! Ik bleek al een half jaar onverzekerd rond re rijden en moest hier achter komen nadat ik voor het eerst in 20 jaar een schadeformulier wilde indienen! Ik ben nooit op de hoogte gesteld van het stopzetten van mijn verzekering, met alle risico's vandien. Mijn schade melding wordt niet in behandeling genomen en het is wachten op de RDW sanctie. AON is op de hoogte van de situatie maar er is nog niets opgelost terwijl de oplossing me behoorlijk simpel lijkt. Klacht schriftelijk ingediend t.a.v. AON directie.

1) Mijn motorfiets verzekering met terugwerkende kracht instellen;
2) Mij de daarbij behorende factuur sturen zodat ik deze kan voldoen;
3) Mijn schade melding in behandeling nemen.

Wij vinden dat AON hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?