Klacht AON: klantonvriendelijk, onrechtmatig, misleidend en dom gedrag van verzekeraar

Klachtnummer
# 192180
Gebruiker
BM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Deze klacht ingediend bij Aon (Via mijn werk verzekeringen) op 18 oktober 2016:
1. Mijn 2 e-mails (via deze site) van 6-10-2016 zijn niet beantwoord. De belofte
"Wij behandelen uw vraag/opmerking binnen vijf werkdagen" is dus niet
nagekomen.
2. Het is uiterst klantonvriendelijk, onrechtmatig, misleidend en dom om
eenzijdig, ongevraagd en zonder vooraf te informeren (eerst de factuur
verstuurd en dagen erna een brief met uitleg):
a. de pakketkortingen te beëindigen; b. de verzekeringen om te zetten naar
nieuwe; c. een (ongewenste) glasverzekering toe te voegen; d. dit te
presenteren als "optimaliseren van de dienstverlening" en in het voordeel van de
klant, temeer omdat het factuurbedrag 31 euro hoger is dan dat van vorig jaar.
Ik ontvang ik graag z.s.m. uw schriftelijke reactie en correctie. En ik overweeg
dit te melden bij: AFM, Kifid, Tros Radar, VARA Kassa.
Mvg,
H.J.B. Meesters, Zonnestein 144, 3332 NV Zwijndrecht
(relatienummer:55240725)

De oplossing

de ongewenste en ongevraagde glasverzekering beëindigen;
de beëindigde pakketkortingen compenseren d.m.v. lagere premies;
excuses van de verzekeraar waaruit blijkt dat men beseft dat zij slechts bestaan voor en door de klant (en niet andersom);
beloning voor deze adviezen die wel de dienstverlening optimaliseren en in het voordeel zijn van de klant.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AON hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?