Klacht AON: kosten schaderapport,

bmeurs

Op zondagavond 21 september (terwijl ik thuis voor de tv zat) rijdt er iemand tegen mijn auto aan. Ze laat een briefje achter. Na veel gedoe met haar en haar vader regel ik het met Aon (zijn verzekering) Ik moet van Aon naar een schadebedrijf en iemand van Iteb laten komen om het schadebedrag te bepalen. Dat is ruim 800 euro. Omdat mijn auto van '98 is vinden ze 500 euro een geschikt schadebedrag. Kan mn auto er niet van laten maken maar kan er mee leven. Ik moest 75 euro betalen voor het rapport En dat is
mijn bezwaar. Ik vind het niet eerlijk dat ik ook maar iets moet betalen, ik was er niet eens bij, ik heb niks fout gedaan. En rapport is in opdracht van Aon. Aon zegt als je de auto laat maken wordt het verrekend ja dat klopt maar schade is dik 800 euro en ik krijg 500. Dan kom ik dus meer dan 300 tekort!!! En als ik er voor 'KIES' om het te houden krijg ik het ook niet terug. Nou volgens mij valt er niks te kiezen Aon!! Dit gaat zo in tegen mijn
rechtvaardigheidsgevoel..

Ik wil graag mn 75,- euro terug.

Wij vinden dat AON hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?