Klacht AON: Lagere noclaim korting op autoverzekering, dan schriftelijk was toegezegd.

xx

Vele jaren was ik via mijn (vroegere) werkgever VUmc Amsterdam, voor mijn auto, met relatienr. [zie kopje 'extra info bedrijf'] verzekerd bij genoemde maatschappij.
Na 20 schadevrije jaren heb ik in april 2015 mijn auto laten repareren bij een door de verzekeraar aangewezen plaatwerkerij in Amsterdam.
In de brief die ik daarover van AON ontving werd mij als gevolg van deze reparatie aangekondigd: "Deze schade heeft helaas gevolgen voor uw bonus/malustrede en uw schadevrije jaren. Uw inschaling wijzigt naar trede 14 maar uw korting blijft 75%." Op de zojuist ontvangen factuur voor komend jaar is echter, naast de trede, OOK DE KORTING VERLAAGD VAN 75% NAAR 70%.
Telefonisch contact met AON: "er is een andere verzekeraar gekozen. Eerder gedane, (schriftelijke) toezegging behoeft niet te worden nagekomen!" Eerder gedane toezegging kan toch niet door betrokkene zelf genomen maatregelen, teniet worden gedaan?

Het handhaven van de eerder - schriftelijk - gedane toezegging om het percentage van 75% noclaim korting niet te wijzigen, op grond van door de maatschappij zelf gewijzigde regels.

Wij vinden dat AON hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?