Klacht AON: Niet uitkeren na schade door achterwege blijven reactie tegenpartij

Klachtnummer
# 76121
Gebruiker
Saskia O
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 juni 2014 zij wij in een file van achteren aangereden. De tegenpartij stelde zich meewerkend op en we hebben samen het schadeformulier ingevuld en ondertekend.
- Schade direct gemeld en het schadeformulier gemaild naar AON.
- geen reactie dus gebeld: antwoord: tegenpartij heeft het schadeformulier niet ingeleverd.
- Enige rijd later heeft de schade-expert de schade beoordeeld: akkoord schadebedrag.
- na 2 weken gebeld want nog geen bericht: tegenpartij heeft het schadeformulier nog niet ingeleverd.
- email gestuurd naar AON. Na enige dagen kreeg ik wederom het bericht dat het schadeformulier niet is ingediend en dat U de verzekering van de tegenpartij zal manen op spoed. NB: tegenpartij is toevallig ook bij AON verzekerd! Met andere woorden: maan uzelf!
Na enkele maanden is de schade nog niet afgehandeld. Ondertussen mag U er wel vanuit gaan dat de tegenpartij niet zal reageren. Daar mogen wij toch niet de dupe van worden? Hij is nb bij AON verzekerd!

De oplossing

Spoedige uitkering overeengekomen schadebedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AON hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?