Klacht AON: Ondanks de opzegging van mijn in oktober - verkochte auto - blijven de bedriegers van AON facruur vo

Klachtnummer
# 567838
Gebruiker
Renee
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ondanks de opzegging van mijn in oktober - verkochte auto - blijven de bedriegers van AON facruur voor december afschrijven

De oplossing

-Stoppen met incasso pogingen,
-Uw excuses
-Passende vergoeding voor ondervonden ongemak en gespendeerde tijd

2 reacties

  1. Auteur
    AON
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hartelijk dank voor uw klacht.
    Wij zullen privé contact met u opnemen om uw klacht te bespreken.
    Met vriendelijke groet,
    Claims & Complaints Aon
  2. Auteur
    AON
    Datum
    Geachte heer Lop,
    Zojuist heb ik u geprobeerd telefonisch te bereiken echter is uw nummer niet in gebruik. ook uw adres en kenteken komen niet voor in ons systeem. Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen. Wilt u ons voorzien van de juiste gegevens?
    Met vriendelijke groet,
    Claims & Complaints Aon

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over AON?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen