Opgelost door AON: Roy Data niet te vinden

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 523065
Gebruiker
P. Bergstra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij de Fiat dealer heb ik mijn Toyota Hiace verkocht en een Fiat 500L gekocht. Vanwege de trage afhandeling van de verzekring heb ik die alsnog opgezegd en overgestapt naar Interpolis autoverzekering.
Alleen Interpolis kan de Roy Data niet vinden zodat zij mijn 39 jaren schadevrij toepassen.

De oplossing

AON verplichten te melden hoe zij de Roy Data hebben opgevoerd.

1 reactie

  1. Auteur
    AON
    Datum
    Geachte heer Bergstra,

    U stuurde ons een klacht. In deze e-mail leest u hoe de behandeling van uw klacht zal verlopen.

    Wat doen wij met uw klacht?
    Wij gaan zorgvuldig na wat uw klacht precies inhoudt en op welke afdeling die moet worden behandeld. Uiterlijk binnen 15 werkdagen ontvangt u van ons een reactie. Duurt het onderzoek naar uw klacht langer? Dan ontvangt u hierover een bericht waarin u leest wanneer u een reactie op uw klacht krijgt.

    Tot slot
    Heeft u nog vragen? Stel ze gerust. Dan kunt u die, onder vermelding van uw klantnummer in het onderwerp, mailen naar klachten@aon.nl. U kunt ons ook telefonisch bereiken via telefoonnummer 088 – 810 8100. Wij helpen u graag.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Bergstra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Van AON hoor ik niets. Bij AON is de klant niet de koning, de klant mag blij zijn dat AON hem als klant wil hebben. Interpolis heeft nu de Roy Data kunnen ophalen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over AON?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen