Klacht AON: Trage afhandeling schade en geen antw op emails!

Klachtnummer
# 118609
Gebruiker
Benno D.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 17 juni heeft iemand, die verzekerd is bij AON bij mij een schade veroorzaakt aan mijn auto. Ivm mijn werk zou de schade met spoed afgehandeld worden. Na herhaaldelijk bellen eindelijk een reactie, maar rapport van expert kom pas op 4-7 binnen bij AON. Daarna weer contact, zou met spoed geregeld worden, omdat ik met vakantie ga, dit is bekend bij AON. Nu is het 14-7, maar nog steeds niets geregeld, alhoewel het schadeherstelbedrijf in Enschede reeds meerdere weken het schade-rapport en de hoogte vh schadebedrag weet! Slecht. De klant wordt niet op de hoogte gesteld. Nu de auto naar de schadehersteller gebracht ivm vakantie, maar nog geen geld van AON! Kenteken veroorzaker: VK-607-K

De oplossing

Uitbetaling schade auto!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AON hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?