Klacht AON: Verplicht e-mail adres voor iemand die blind is en geen PC/Internet heeft

V.J. Lodewijckx

Enige tijd geleden ontving mijn moeder een brief van AON om een e-mail adres op te geven. Omdat ze 1) 83 jaar is, 2) zo goed als blind is en 3) geen PC/Internet heeft gebruik ik meestal mijn e-mail adres als oplossing. Dit heb ik tot 2 x toe beschreven. Maar bij AON is dat niet mogelijk omdat ikzelf bij deze maatschappij een aantal verzekeringen heb lopen. Om het AON probleem op te lossen moest ik maar (ik citeer Mevrouw Paardekoper) "een ander e-mail adres creeeren en anders heeft ze een verkeerd -internet- product en moet ze dit maar via een tussenpersoon gaan regelen". Dat zal niet echt kunnen omdat mijn moeder gebruik maakt van een collectief produkt via KLM (net zoals ik).
Ik ga ervan uit dat meerdere vezekerden geen PC/Internet hebben. Het kan toch niet zo zijn dat deze mensen plotseling allemaal aan de PC/Internet moeten ?
Het is geen onwil van de klant maar ze heeft gewoonweg geen PC/Internet. Ik behartig al haar -ook bank- zaken via mijn PC/Internet, mijn e-mail adres, etc.

Ik vind dat AON maar een oplossing moet vinden door bestaande klanten die al heel lang een verzekering bij AON hebben handhaven middels huidige procedure (dus zonder e-mail adres indien de klant echt geen PC/Internet heeft) en alleen nieuwe mensen verplichten een e-mail adres op te geven.

Wij vinden dat AON hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?