Klacht AON: Woekerpraktijken met een verzekeringsproduct

H. de Boer

Bij controle van mijn verzekeringen is mij gebleken dat uw product ~ 400% duurder is als een vergelijkbaar product van de concurrentie (voor een pand met een WOZ van 450.000 euro). Met name gedurende de afgelopen twee jaar is uw product zonder aanwijsbare oorzaak onevenredig in prijs gestegen (bijna verdubbeld). Ik heb de afgelopen twee jaar veel te veel betaald voor een eenvoudige opstal verzekering.

Restitutie van de buitenproportioneel teveel betaalde premie vanaf 24-07-2019. In dat jaar, bij de transitie van IAK naar AON vond een premieverhoging plaats van 33% (!), op 23-07-2020 nog een keer een premieverhoging van 25% en op 23-07-2021 nog een keer een premieverhoging van 7,8%. Dit terwijl andere maatschappijen over een zelfde tijdvak een premieverhoging van tussen de 4 - 5 % aanhielden
Klacht is tegen mijn zin, en NIET door mij, afgesloten. AON heeft geen contact opgenomen. AON heeft geen oplossing gegeven. AON heeft alleen te kennen gegeven (via e-mail) dat ze de klacht willen afsluiten.

AON
    Hartelijk dank voor uw klacht.
    Wij zullen privé contact met u opnemen om uw klacht te bespreken.
    Claims & Complaints Aon
    AON
    Geachte familie de Boer,
    Er is een reactie onderweg naar u via de post gezien wij geen e-mailadres van u hebben. U kunt de reactie deze week verwachten op uw adres.
    Claims & Complaints Aon

Ook een klacht indienen over AON?