Klacht AON: Woekerpraktijken met een verzekeringsproduct
Details
Klacht
Bij controle van mijn verzekeringen is mij gebleken dat uw product ~ 400% duurder is als een vergelijkbaar product van de concurrentie (voor een pand met een WOZ van 450.000 euro). Met name gedurende de afgelopen twee jaar is uw product zonder aanwijsbare oorzaak onevenredig in prijs gestegen (bijna verdubbeld). Ik heb de afgelopen twee jaar veel te veel betaald voor een eenvoudige opstal verzekering.Gewenste oplossing
Restitutie van de buitenproportioneel teveel betaalde premie vanaf 24-07-2019. In dat jaar, bij de transitie van IAK naar AON vond een premieverhoging plaats van 33% (!), op 23-07-2020 nog een keer een premieverhoging van 25% en op 23-07-2021 nog een keer een premieverhoging van 7,8%. Dit terwijl andere maatschappijen over een zelfde tijdvak een premieverhoging van tussen de 4 - 5 % aanhielden- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.