Klacht AP Auto-remschuiven.nl: Slechte levering en zeer late terugbetaling.

Klachtnummer
# 277599
Gebruiker
F.F. Risselada
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb voor mijn auto een nieuwe dynamo besteld. Zou op voorraad liggen, maar duurde evenzogoed toch nog vijf dagen voordat ik hem binnenbad. En toen bleek dat ze, ondanks de kentekencheck, een verkeerde hadden opgestuurd. Meteen geretourneerd, maar daarna meer dan zes weken (!) moeten wachten voordat ik eindelijk mijn geld terug kreeg. En daar heb ik dan ook nog vele malen moeten bellen, mailen enzovoorts. Helaas geen enkele medewerking of communicatie over voortgang van hun zijde, en geen contact mogelijk met de financiële afdeling.

De oplossing

Ten eerste: stuur de juiste onderdelen op. Ten tweede: stuur de onderdelen op tijd op. Ten derde: handel een klacht netjes en op tijd af. Zes weken wachten op geld terug is echt veel te lang!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AP Auto-remschuiven.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AP Auto-remschuiven.nl?