Opgelost door Ap-knuffel.nl: Klantonvriendelijk en niet behulpzaam

sad Opgelost
Geboorte#

Vorige week donderdag een geboorte knuffel voor onze zoon besteld. Nu donderdag 18 juli kraamperiode voorbij en nog steeds geen knuffel terwijl hij vrijdag 12 juli zou worden bezorgd. Al meerdere keren telefonisch en per mail met hun contact gehad en met de bezorger gls.Als je hun belt sta je zo 10 minuten in de wacht waardoor er al €20,- aan beltegoed door is gegaan. Je wordt door hun en gls wordt je naar kastje naar de muur gestuurd. Volgens hun is steeds de ander verantwoordelijk en moeten wij als klant maar wachten op ons geld bijna €80,- of een knuffelbeer. Kregen te horen dat het bij hun met meerdere pakketten vorige week donderdag is mis gegaan.

Dat ze het onderling oplossen en dat we een knuffel krijgen, of ons geld terug plus vergoeding voor het vele bellen.

Wij vinden dat Ap-knuffel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Geboorte#
Na heel veel keren er zelf erachteraan te hebben gezeten, vooral veel beltegoed eraan kwijt geraakt. Hebben ze afgelopen vrijdag een nieuwe knuffel opgestuurd. Die hebben we afgelopen zaterdag ontvangen. Gls en ap-knuffel.nl blijven de schuld nog steeds na elkaar afschuiven. Blij dat we nu eindelijk de knuffel hebben ontvangen. Knuffel moest op de 1 of andere manier geclaimd worden, was niet boven water gekomen. Erg vreemd een knuffel van 1,65 kwijt te raken. Geen vergoeding ontvangen voor het verbelde beltegoed.

Ook een klacht indienen over Ap-knuffel.nl?