Klacht AP Onderdelen: Dit doe ik geen 2de keer!

Ahmet erkan

Ik heb op een donderdag gebeld voor onderdelen uiteindelijk was ik te laat om het voor vrijdag inhuis te hebben. Dus dan maar maandag dat was voor mij geen probleem. Uiteindelijk ben ik vrijdag laat op de dag gebeld dat een onderdeel toch dinsdag zou binnen komen. Ging ik ook mee akkoord helaas wel voor niks een dagje thuis gebleven en werk afgebeld en?? Het word toch woensdag meneer..... Woensdag zou het onderdeel er vroeg in de ochtend zijn. Hier heb ik op gerekend en een afspraak voor het keuren bij de rdw gemaakt wat mij 55,- gekost heeft plus 2 dagen thuis zitten! . 12 uur en nog niks gehoord dus ik bel naar de zaak zeggen ze me dat het pas aan het einde van de dag binnen komt. Bedankt zei ik...
ik vroeg ze of ze het de zelfde dag dan kunnen brengen naar mijn huis 30 minuten rijden.. nee dit kon niet wel met de post maar dan zou ik weer een dag verder zijn.
Dus vroeg ik ze of ze dan 15 min konden wachten aangezien ik om kwart voor 5 klaar ben met werken en het een halfuurtje rijden is. Nee dit kon niet!!?? Maar ik moet wel 3 dagen voor de onderdelen wachten.
Uiteindelijk eerder van werk vertrokken Derheen geweest woedend en kreeg korting voor de volgende bestelling die ik zeker niet ga doen!!
Alles mee genomen kwam er zaterdag aan toe om het optebouwen ivm werk doordeweeks.
En ... er zit transport schade op het onderdeel. Waar zij niks aan doen want ik heb getekend..
Dit doe ik zeker niet meer. Niemand weet waar ze mee bezig zijn. Ingewikkeld bedrijf goede verhaaltjes die niet nagekomen worden en troep van materialen.

Ahmet erkan
    ??

Ook een klacht indienen over AP Onderdelen?