Klacht AP-Onderdelen: Geen geld terug na retour

Klachtnummer
# 441469
Gebruiker
Dejong
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Trampoline werd niet geleverd. Via de mail aangegeven op 9 april dat de bestelling geannuleerd moet worden. Week later toch verstuurd. Na weigeren van de zending stort bedrijf het betaalde geld niet terug. Mail wordt niet of nauwelijks beantwoord en twlefonisch zijn ze niet te bereiken

De oplossing

Zsm geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Dejong
    Datum
    Nog steeds geen geld terug

Ook een klacht indienen over AP-Onderdelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen