Opgelost door AP-Onderdelen: Opgelicht

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 453984
Gebruiker
G. Venema-de Jong
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 12 juni zou een nalevering op de kast komen. De hele dag gewacht, maarniets geleverd. De telefoon van het bedrijf stond uit, alleen bereikbaar per e-mail. Natuurlijk werd daar niet op gereageerd.

De oplossing

Klacht serieus nemen en Uiterlijk 19 juni leveren of geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    G. Venema-de Jong
    Datum
    Levering zou vandaag komen, maar weer geen track and trace code. Weer voor niks thuisgebleven.... Bij navraag bij de bezorgdienst blijkt het niet vandaag maar morgen geleverd te worden....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G. Venema-de Jong
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over AP-Onderdelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen