Klacht AP-Onderdelen: Waardeloos bedrijf die zijn afspraken niet nakomt en je niet normaal ter woord kan staan.

Lieky-lique

Ik heb een stapelbed besteld op 21 april en het zou maximaal 8 dagen duren.. het is nu 23 mei en heb nog steeds geen stapelbed. Heb ze verschillende keren gebeld maar geen gehoor je moet mailen want het is te druk om de telefoon te beantwoorden hoor je dan. Heb ondertussen al 4x gemaild .antwoord op 7 mei ze zeggen begin volgende week verwachten we de spullen. Op 15 mei een mail gestuurd ennkreeg geen antwoord elke dag gestuurd tot 21 mei en kreeg toen het antwoord dat ze het ook heel vervelend vinden en begin volgende week hun spullen verwachten. Ik heb ook me geld terug gevraagd want dan koop ik het wel ergens anders en daar reageren ze helemaal niet op!

Ik wil graag me stapelbed en snel of me geld terug want me kinderen liggen nu al 3 weken op een luchtbed die elke ochtend leeg is gelopen

Lieky-lique
Ze hebben nog steeds geen contact opgenomen... heb ondertussen alweer 3 mails gestuurd maar geen reactie. Heb ook nu 2x gevraagd of ze me geld kunnen terug storten aangezien mijn 2 kleine meisjes nu geen bed hebben 😭 maar reageren niet. Nu krijg je een ander voicemail te horen zogenaamd een keuze menu en dan zeggen ze het is druk we raden aan om over 10 minuten terug te bellen maar dat hoor ik al een paar dagen!! Echt zo schofterig dit!

Ook een klacht indienen over AP-Onderdelen?