Klacht AP uitlaat: Bedrijf levert niet de bestelde en reeds betaalde uitlaat

WP

Ik heb een complete uitlaat besteld en betaald die binnen 1 tot 3 dagen geleverd zou worden. Na bijna 3 weken heb ik nog steeds niets ontvangen. De telefoon wordt al 2 weken niet opgenomen. Op mijn vele e-mailtjes werd slechts 1 keer geantwoord met excuses en dat de uitlaat de volgende dag verzonden zou worden. Dat is inmiddels alweer 10 dagen geleden. Ik heb al diverse keren gemaild dat ik mijn geld weer terug wil zodat ik elders een uitlaat kan bestellen, maar hier wordt tot nog toe niet op gereageerd

Mijn geld weer terug storten, of nog deze week de uitlaat leveren
De midden en de einddemper liggen al heel lang te wachten om verstuurd te worden, alleen is de voorpijp volgens hun niet voorradig. Het gedeelte wat er wel is, zouden ze zo snel mogelijk naar mij opsturen omdat ik hier met smart op zit te wachten en de voorpijp zou dan vergoed, of in een later stadium opgestuurd kunnen worden. Ook dit is inmiddels alweer 10 dagen geleden. Vandaag precies een maand geleden heb ik dus een complete uitlaat besteld en betaald die gegarandeerd binnen 3 dagen geleverd zou worden. Nog steeds niet telefonisch bereikbaar en de e-mailtjes worden wederom niet beantwoord. Eindelijk, na een maand wachten is een gedeelte van mijn bestelling binnen. De voorpijp is er nog niet, maar vragen waar die blijft heeft geen zin want ze reageren toch nergens op!! Het is inmiddels bijna 2 maanden geleden dat ik een complete uitlaat heb betaald en besteld. De voorpijp is er nog steeds niet en het geld wat ik hier voor betaald heb zal ik wel nooit terug krijgen.

WP
    Ik kreeg meteen op 20-04 een reactie van AP-Uitlaat.nl, dat ze niet alles maar wel het grootste gedeelte van de complete uitlaat konden leveren. De voor pijp, die niet voorradig was, zou dan financieel gecompenseerd kunnen worden als ik dat zou willen. Prima, want juist de midden en einddemper zijn bij mij kapot. Om de auto weer door de keuring te krijgen, heb ik juist deze onderdelen nodig. Eind goed, al goed? Nee dus!!!! het is inmiddels alweer een week verder en ik heb wederom niets meer gehoord of gezien. Nu na bijna een maand wachten heb ik nog steeds geen uitlaat of mijn geld terug. Ik vind dit echt schandalig en niet te begrijpen dat dit zo maar kan, nota bene door een bedrijf welke ingeschreven staat bij de K.V.K.

En op de uitnodiging van de consumentenbond om mijn klacht op te lossen is AP-uitlaten dus ook niet ingegaan.

Ook een klacht indienen over AP uitlaat?