Wij vinden dat Apex Vastgoedservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Apex Vastgoedservice: Voorbetalling gedaan en nu pakt niemand mobiel op- verdwenen
Details
Klacht
Aannemer heeft met mij een afspraak gemaakt over een nieuwe dakappel aanleggen. Ik heb in tijd voobetalling gedaan. Afspraak was dakappel in eind augustus aanleggen. Nu is het al okt. Ik heb veel keer hun te bellen geprobeerd. Altijd komt een excuus en meestal pakken ze mijn mobiel niet op.Graag jouw hulp.
Gewenste oplossing
Mijn geld terug of klus moet gedaan worden.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.