Klacht Apex Vastgoedservice: Voorbetalling gedaan en nu pakt niemand mobiel op- verdwenen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 559952
Gebruiker
SS
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Aannemer heeft met mij een afspraak gemaakt over een nieuwe dakappel aanleggen. Ik heb in tijd voobetalling gedaan. Afspraak was dakappel in eind augustus aanleggen. Nu is het al okt. Ik heb veel keer hun te bellen geprobeerd. Altijd komt een excuus en meestal pakken ze mijn mobiel niet op.
Graag jouw hulp.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug of klus moet gedaan worden.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apex Vastgoedservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Apex Vastgoedservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen