Klacht APK Service Leiden: Problemen met auto niet goed verholpen.

Klachtnummer
# 380740
Gebruiker
Leiden071
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn auto is APK gekeurd bij dit bedrijf, de auto is goedgekeurd echter hebben ze niet alle problemen verholpen.
De eerste keer is tegen mij gezegd dat ik €290,- moest betalen voor nieuwe wiellagers en twee banden. Vervolgens gingen de garagemedewerkers in overleg en hoefde ik nog maar €150,- alleen voor de APK, verder hebben ze niets gedaan. De auto werd naar Amsterdam gestuurd, ik moest 2 á 3 uur wachten en kon de auto vervolgens weer ophalen. Voor €50,- extra hebben ze toen nog de wiellagers vervangen zeggen ze, maar het geluid is nog hetzelfde, ik denk niet dat ze er iets aan gedaan hebben. Ik heb dus €200,- betaald en het probleem is niet verholpen. Ik ben teruggegaan naar de garage en alle medewerkers hebben een raar geluid gehoord, maar ze deden er niets aan. Volgens hun was dit een ander probleem en als ik het verholpen wil hebben dan moet ik opnieuw betalen.
Ik heb ook een aantal keer om een factuur gevraagd, maar er werd steeds gezegd dat ze mij geen factuur konden geven.

De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen, of willen dat ze mijn auto goed repareren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat APK Service Leiden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over APK Service Leiden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen