Klacht Apotheek Hatert: Gewenste oplossing is dat het zo mag niet en dat medewerkster moet aangesproken en gestraft worden v

Isakovic

Vandaag om 8:30 was ik bij de apotheek Hatert in Nijmegen om 2 medicijnen ophalen, cinnarizine en vitamine d. De dag eerder was ik ook daar maar waren de 2 medicijnen niet klaar en moest ingepakt worden zegen de medewerkster. Dus volgende dag van 8:30 tot 9:14 a 9:15 heb ik ze eigelijk gekregen. Terwijl hetzelfde medewerkster helpt andere klanten , klanten bijvoorbeeld die later komen en zelfs klanten die om 9: uur komen en mij helpt of laat staan. Dan heb ik het genoeg van rond 9:00 uur vraag ik haar en zeg ik inmiddels is het half uurtje voorbij zijn mijn 2 medicijnen klaar? Zei zij dat ze zitten daar in de bak en dat moet nog uitgezocht worden. Op dat moment zag pas dat zij lopen naar dat bak en begint waarschijnlijk mij helpen/ of voor mij 2 medicijnen 9: 14 a 9:15 geven. Nog zegen zij tegen mij dat ik best volgende keer mag later komen. Ik ben het niet mee eens andere klanten mag eerder of vroeg gewoon komen en geholpen worden en ik mag best later komen.Terwijl ik ben voor het 2e keer bij de apotheek. Ik voel me gediscrimineerd door haar en vind haar racist. Ik hoop dat u mijn klacht in behandeling neemt. Bedank, Mijn tel 0620302255

Gewenste oplossing is dat het zo mag niet en dat medewerkster moet aangesproken en gestraft worden voordat nog meer klanten slachtover worden en dat de Apotheek Hatert koude douch krijgen.

Wij vinden dat Apotheek Hatert hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apotheek Hatert?