Opgelost door Apotheek Het Quadraat: apotheek Het Quadraat stuurt onterechte aanmaningen

angry Opgelost
M. de Ruiter

Deze apotheek blijft mijn echtgenote maar lastig vallen met rekeningen voor een zogenaamd niet betaald medicijn. Terwijl deze apotheek medicijnen waarvoor moet worden (bij-)betaald, NOOIT mee geeft zonder dat er betaald is. Al veel telefonisch contact over gehad, ook met de apotheker zelf. Die zou het uitzoeken maar laat niets meer horen. Wel blijven er aanmaningen komen. Ze kunnen nog niet eens vertellen om welk medicijn et gaat, en wanneer dat geleverd zou zijn. Ik word er - zachtjes uitgedrukt - doodziek van.

Apotheek moet stoppen met het sturen van deze aanmaningen.

Wij vinden dat Apotheek Het Quadraat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

M. de Ruiter
Ik ben zelf naar de apotheek gegaan, waarna ze de rekening alsnog lieten vervallen. Wel onbeschoft dat ze niet op Klachtenkompas reageren. Noodzakelijk om deze apotheek in de gaten te blijven houden. Ik hoor er heel veel klachten over hier in het dorp. Te hoge rekeningen, niet-geleverde medicijnen, etc.

Ook een klacht indienen over Apotheek Het Quadraat?