Klacht Apotheek Jan Luyken: Klacht rekening

# 82057
Ronaldpijl

Op 10-10-2014 heb ik onderstaande klacht ingediend per email.
Tot op heden heb ik hierop geen enkele reactie mogen ontvangen. alleen een bevestiging van ontvangst. ( automatisch bericht ).

Mijn ingediende klacht:

Goedendag, Vandaag kreeg ik een rekening van mijn zorgverzekering CZ Hierop stond ook een bedrag die uw apotheek heeft ingediend van Euro 6,36 Dit i.v.m. een verstrekking op 31-07-2014 van amoxicilline caps 500 mg in het kader van een eerste uitgiftegesprek. Deze is ongevraagd aan mij gegeven en was ook zeer beperkt tot het geven van info dat ik de kuur moet afmaken. Nogmaals totaal ongevraagd en zeker niet noodzakelijk daar ondergetekende van beroep verpleegkundige is. Deze kosten moet ik nu zelf betalen daar dit onder eigen risico valt. Ik hoop dat dit eenmalig is en wenst voortaan info als ik hier zelf om vraag. Met groet.

Niet ongevraagd en ongewenste informatie geven die men vervolgens in rekening brengt.

Apotheek Jan Luyken is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Apotheek Jan Luyken?