Klacht Apotheek Jan Luyken: onachtzaamheid bij levering medicatie en onbereikbaarheid.

Klachtnummer
# 325493
Gebruiker
L.deBoer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Regelmatig niet of pas na paar dagen leveren van spoedmedicatie zoals 1e uitgifte morfine, bloeddrukmedicatie (waarbij vermeld is dat de huisarts er op aandrong dit dezelfde dag te gaan gebruiken!) en antibiotica.
tevens telefonisch enorm slechte bereikbaarheid waar ze niets aan doen ondanks vele malen klagen. Het verzoek om spoedbezorging kan dan ook niet extra mondeling gemeld worden, of nogmaals verzocht worden het te leveren.
Als minder valide wordt ik niet gezien/gehoord.

De oplossing

Spoedmedicatie niet alleen beloven te leveren dezelfde dag, maar dit ook uitvoeren. Tevens betere telefonische bereikbaarheid realiseren, of andere mogelijkheid tot contact voor minder valide mensen (email bijv lezen?).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Apotheek Jan Luyken is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apotheek Jan Luyken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen