Klacht Apotheek keuning: voorgeschreven oormedicijn veranderd in oog medicijn van zelfde samenstelling

IEL Oranje

Vrijdag 18-01-2013 heb ik van de huisarts sofradex ooRdruppels voorgeschreven gekregen.
Bij de apotheek hebben ze mij Sofradex ooGdruppels meegeven. Hier kwam ik s-'avonds pas achter, waardoor ik tot maandag moest wachten met naar de apotheek gaan.
Bij de apotheek wisten ze mij te vertellen dat de producten dezelfde samenstelling hebben en dat ik het dus gewoon kan gebruiken. Uiteraard heb ik de apotheker vermeld dat ik het prettig had gevonden als men mij ervan op de hoogte had gebracht dat ik ooGdruppels als ooRdruppels mee had gekregen.
Vandaag ben ik er bij toeval achter gekomen dat de voorgeschreven ooRdruppels wel vergoed worden en de meegegeven ooGdruppels niet. Voor mij de omgekeerde wereld.
Zowel mijn verzekeraar als de apotheek melden zich niet verantwoordelijk te voelen.

Het voorgeschreven medicijn dient vergoed te worden

Wij vinden dat Apotheek keuning hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apotheek keuning?