Klacht Apotheek Oosterpark: Ontzettend lange wachttijd

Wendy

3 ergernissen herhaaldelijk bij deze apotheek.
11 wachtenden en 1 apothekersassistent aan de balie om te helpen.
Ik heb mijn medicijnen ruim van te voren besteld zodat het klaar kan liggen.....maar liefst 1 uur verder! Ik ben eindelijk aan de beurt en kan weer plaatsnemen omdat er nog helemaal niets met de aangevraagde medicijnen is gedaan.
Ik heb vriendelijk gevraagd of er misschien hulp vooraan de balie kan komen maar daar wordt niets mee gedaan. Het is druk en een krijg een uitgebreide uitleg over wat ze allemaal tegelijk moeten doen. Kortom....daar schiet ik niets mee op.
Als klap op de vuurpijl moet ik dan ook nog 6 euro nogwat betalen voor uitleg ivm eerste verstrekking. Dat is me al een doorn in het oog maar na 1 uur wachten schiet mij dit echt in het verkeerde keelgat. Als de service snel en correct is heb ik hier geen enkel probleem mee. Helaas....moet ook nog betalen voor ergernis en eigen tijd....dit moet echt kunnen l!!!

Zijn prima planningstool.s/programma s te krijgen waarbij pieken in kaart worden gebeacht zodat medewerkers efficiënt in kunnen worden gezet. Goed voor de klant en de apotheek. Dit iscecht waardeloos!@

Apotheek Oosterpark is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.