Klacht Apotheek Vivaldi: Geld boven gezondheid

RL

Enige tijd geleden heb ik Vivaldi Apotheek te Lisse bezocht ivm mijn opgelopen aandoening waarvoor ik van de huisarts een antibiotica voorgeschreven heb gekregen. Een baliemedewerkster vertelde dat ik even moest wachten, omdat het geproduceerd moest worden.Gezien de ernst van mijn situatie duurde het een tijd, waarop ik aan de medewerkster vertelde dat ik erg veel pijn had.Na enige tijd kwam ze terug met de medicatie, maar niet met de juiste hoeveelheid. Ze vertelde dat ik het hier mee moest doen en indien nodig de rest later kon ophalen. Ik kon dit niet waarderen omdat ik dan nog een keer langs moest komen, wat al pijnlijk genoeg is ivm inspanning. Ik kreeg al sterk de indruk dat de medewerkster mij probeerde af te schepen in de hoop dat ik niet meer terug zou komen, zodat ze wel de volledige voorgeschreven medicatie kon verrekenen, terwijl ze mij dat niet heeft gegeven. Ik heb uiteindelijk jullie benaderd omdat vivaldi apotheek niks doet met de klachten die ze ontvangen uit ervaring

Ik hoop dat de consumentenbond een onderzoek start naar dit soort wan en fraude praktijken om toekomstige patiënten beter te beschermen. Vivaldi apotheek en wellicht meerdere apotheken spelen met levens om zo hun portomonnee te spekken. Volgens mij moeten apothekers ook een eed afleggen alvorens ze hun beroep mogen uitoefenen. Ik hoef geen geld terug of een compensatie. Ze mogen wel gestraft worden voor hun te voeren bezuinigingsbeleid ten koste van mensenlevens.

Wij vinden dat Apotheek Vivaldi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!