Klacht Apotheekzorg: Slechte service apotheekzorg
Details
Klacht
Meer dan 1 week geleden contact genomen met apotheekzorg voor incontinentie broekjes voor mijn moeder...Ze kwam uit het ziekenhuis en had ze dringend nodig....er zou terug gebeld worden voor intake.....ze had melding gemaakt dat het haast had....uiteraard niks van gehoord niet terug gebeld.....inmiddels weer 1 week verder ....weer contact genomen er zou terug gebeld worden op hetzelfde dag nog......weer niks van vernomen niet terug gebeld....inmiddels zit mijn moeder al 2 weken zonder incontinentie materiaal ze laat het in haar broek lopen. Ik vind het absoluut schandalig...zo ga je niet met mensen om...de service is uitermate ver te zoeken bij apotheekzorg....hoe moeillijk is het om je werk te doen...Ze is al klant bij apotheek zorg voor diabetes materialen....zo moeillijk is het niet.....ik ga een andere leverancier zoeken.Ik zou apotheekzorg zeker niet aanbevelen.
Gewenste oplossing
Gewoon zo snel mogelijk leverenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.