Klacht Apotheekzorg: Slechte service apotheekzorg

Klachtnummer
# 255396
Gebruiker
@$!@#$!
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Meer dan 1 week geleden contact genomen met apotheekzorg voor incontinentie broekjes voor mijn moeder...Ze kwam uit het ziekenhuis en had ze dringend nodig....er zou terug gebeld worden voor intake.....ze had melding gemaakt dat het haast had....uiteraard niks van gehoord niet terug gebeld.....inmiddels weer 1 week verder ....weer contact genomen er zou terug gebeld worden op hetzelfde dag nog......weer niks van vernomen niet terug gebeld....inmiddels zit mijn moeder al 2 weken zonder incontinentie materiaal ze laat het in haar broek lopen. Ik vind het absoluut schandalig...zo ga je niet met mensen om...de service is uitermate ver te zoeken bij apotheekzorg....hoe moeillijk is het om je werk te doen...Ze is al klant bij apotheek zorg voor diabetes materialen....zo moeillijk is het niet.....ik ga een andere leverancier zoeken.
Ik zou apotheekzorg zeker niet aanbevelen.

Gewenste oplossing

Gewoon zo snel mogelijk leveren

2 reacties

  1. Auteur
    Apotheekzorg
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor uw eerlijke mening en onze oprechte excuses voor deze vervelende situatie. Wij kunnen u helaas telefonisch niet bereiken maar we willen heel graag met u in contact komen. Bent u in de gelegenheid om telefonisch contact met ons op te nemen? U mag dan bellen naar het nummer 088 – 044 07 74. Dit stellen we zeer op prijs. We blijven proberen u te bereiken om samen tot een oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,
    ApotheekZorg

  2. Auteur
    @$!@#$!
    Datum
    Ik zal bellen om te kijken of het opgelost word

Ook een klacht indienen over Apotheekzorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen