Klacht Apotheekzorg: Te lang wachten op telefoon van verpleegkundige.

Angry bird

Dit is al de tweede keer in twee weken dat ik een klacht heb over apotheekzorg.De eerste keer is opgelost. Nu zit ik weer met hetzelfde.Mijn moeder heeft incontinentiemateriaal nodig. Maar het moet ander materiaal worden dan ze nu heeft. Hiervoor moet de verpleegkundige contact met mij opnemen, maar dit kan 1,5 tot 2 weken duren. Mijn moeder heeft nog voor 5 dagen materiaal. Dus het komt er WEER op neer dat ze straks zonder materiaal zit.Schijnbaar heeft dit bedrijf niks geleerd van de eerste klacht.

Onmiddellijk gebeld worden door verpleegkundige.

Apotheekzorg
    Onze excuses voor deze gang van zaken. Wij nemen uw klacht uitermate serieus. Inmiddels hebben we elkaar telefonisch gesproken. Om u snel te helpen is er een proefpakket naar uw moeder onderweg. Wij hopen u voor nu naar tevredenheid te hebben geholpen.
    Angry bird
    Ondertussen was het proefpakket maar weer eens niet aangekomen.Contact gehad met de apotheek waar het geleverd zou worden. Deze heeft contact gezocht met apotheekzorg. De volgende dag werd ik gebeld door apotheekzorg, ze zouden nogmaals het pakket opsturen. Uiteindelijk toch nog geleverd na een week.

Ook een klacht indienen over Apotheekzorg?