Opgelost door Apotheekzorg: zie boven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 349394
Gebruiker
E. Muhlhaus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin februari heb ik een zg intake-gesprek gehad met een van uw medewerkers over het aanschaffen van Attends for men nummer 2.Mij werd toen toegezegd dat ik op 4/2 een pakket met materiaal voor 1 maand zou krijgen en het juiste aflver tijdstip zou ik via Post NL om mijn email adres ontvangen Afgelopen donderdag had ik ni=og steeds niets ontvangen en heb dus kontakt gezocht met Uw bedrijf . Daar kon men alleen zeggen dat de verzending vertraagd was en heb toen afgesproken als het pakket er binnen een paar dagen nog niet was afgeleverd ik op nieuw kontakt met U zou opnenem en hier ben ik dan want er is niets gebeurd,Daarom mijn verzoek aan U om na te gaan waar het pakket is en wanneer ik het kan verwachten

Mijn emaikadres : muhl001@ziggo.nl
Mijn telnr. 0251 651350

De oplossing

zie boven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Apotheekzorg is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Muhlhaus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Apotheekzorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen